Bedroom- Design Inspiration






Zbliża się koniec sesji( jutro mam ostatni egzamin- trzymajcie za mnie kciuki, bo zostawiono nam "najlepsze" na koniec). Koniec sesji dla mnie równa się z rozpoczęciem zmian w moim pokoju, nareszcie będę mieć czas na przemeblowania. Zdjęcia, które dziś dodałam stały się inspiracją do zmiany w mojej przestrzeni. Po pierwsze zawsze marzyłam o wieszaku na ubrania, który eksponowałby moje ulubione ubrania w końcu odnalazłam taki w ikei i mam zamiar go kupić, problemem jest jedynie przetransportowanie go z Krakowa do mojego domu, ale jestem pewna,że jakoś dam rade.  Tuzin poduszek to coś o czym zawsze marzyłam, sądzę ,że każda z nas oglądając seriale lub filmy z USA  zazdrościła bohaterkom fury poduszek na łóżku. Postanowiłam nie poprzestać na zazdrości i sprawić sobie własną furę poduszek. Lampki na lustrze, fotografie na ścianach  i obok biurka są także w moich planach renowacji pokoju. Upięcie magazynów paskiem wydaje mi się interesujące, ale chyba trochę zmienię ten pomysł na upięcie magazynów jakąś wstążką .


Tomorrow I am writing my last exam(wish me luck and keep your fingers crossed). The end of exams is equal more time for making changes my bedroom.Above you can see my inspirations.  I always dreamed about having a lot  pillows so I decided to do little DIY and make pillows by myself. I will buy big clothes hanger (to show my favourite clothes) and I will buy big clothes hanger (to show my favourite clothes) and put a lot photos in my room.

Music Inspiration:

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.