Splash of color

11:30









 
 

Zdecydowana większość moich stylizacji utrzymana jest w stonowanej kolorystyce, jeśli postanawiam już zaszaleć decyduję się na jeden intensywny akcent: szalone buty, kolorowa marynarka czy szminka w mocnym kolorze, w środę jednak dokonałam dość zaskakującego jak na mnie wyboru - postanowiłam zestawić żółte buty z różową marynarką. Ciężko mi to racjonalnie wytłumaczyć, chyba po prostu czułam,że jest odpowiednia opcja na ten konkretny dzień.  Stylizacja w całości składa się z moich lumpeksowych łupów.

 The vast majority of my styling is maintained in toned colors, if I feel   like wearing something colorful, I will choose one intense accent for example crazy shoes, colorful jacket  or lipstick in a strong color, but in Wednesday I made a rather surprising choice for me - I decided to mix yellow shoes with pink jacket. It's difficult to rationally explain it, I  had just felt that this option is good in that particular day. Styling consists only my second hand shop gains.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.