Turtleneck.





 Jak już chyba kiedyś pisałam moja golfowa przygoda zaczęła się jakieś półtorej roku temu, wcześniej  golfy uważałam za zbędne. Dziś wydaję mi się to dość abstrakcyjne jednak tak było, w swojej szafie nie miałam golfów i nie widziałam sensu ich posiadania. Jak mój raczej nieprzychylny stosunek do golfów zmienił się w niekwestionowaną miłość?

As I probably  wrote my golf adventure began  one and a half year ago, previously I thought that I don't need turtlenecks  . Today seems to me it's pretty abstract, however I had not had any turtleneck in my closet and  I had not seen the point in having them.



Zaczęło się od wzrostu popularności golfów na ulicach stolic mody, przeglądając zdjęcia z Fashion Week-ów przekonałam się,że w golfie można wyglądać bardzo dobrze i zdecydowałam się kupić swój pierwszy golf od czasów dzieciństwa (jak byłam mała mama ubierała mnie w golf czerwony w granatowe poprzeczne pasy do tego czerwone legginsy z Pocahontas, mówiąc krótko awangardowy look). Po wypróbowaniu pierwszego golfa w kolorze beżu szybko zamarzyłam o następnym i tak z biegiem czasu nawet nie zorientowałam się jak moja kolekcja wzrosła do około pięciu egzemplarzy (choć nie dam sobie głowy uciąć,że to całość mojej kolekcji).

 It started with the increasing popularity of turtlenecks on the fashion capitals streets , reviewing photos from Fashion Week I convinced that in golf you can look very well and decided to buy your first golf since childhood (when I was little my mother dressed me in golf red in dark blue transverse stripes and red leggings with Pocahontas, in short avant-garde look). After trying the first turtleneck in beige quickly dreamed about the next, and so over time I realized that I have at least five maybe more turtlenecks.

Golfy są genialnym elementem garderoby, bez trudu można wykorzystać je na wiele sposobów. Poniżej wybrałam kilka golfów, które przypadły mi do gustu oraz stylizację z światowych ulic jako drobną podpowiedź jak można wykorzystać golfy w codziennych stylizacjach. Oprócz szukania golfów w sieciówkach zachęcam was także do wybrania się na łowy do lumpeksów, można tam znaleźć wiele bardzo ładnych golfów za niewielkie pieniądze. 

Turtlenecks are brilliant element of the wardrobe, one can easily use them in many ways. Below, I chose a few turtlenecks from popular shops and styling from world's streets as a small hint of how you can use turtlenecks in everyday styling. In addition to the search turtlenecks in popular shops like H&M, Mango and so one, I also encourage you to start a hunt in second hand shops, you can easily find a lot of very nice turtlenecks for little money.



Street style:

Inspirations:


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.