Searcher of the new trends: Bomber Jacket


Kurtka typu bomber przeżywa prawdziwy renesans. W tym momencie jest hitem sezonu.  Napisałam renesans, ponieważ jest to element garderoby, który za pewne dobrze jest wam znany.  Jakieś 4 lata temu byłam posiadaczką bomber jacket, jednak była ona średniej jakości i nie przetrwała próby czasu, a szkoda.

Bomber jacket is definitely this season's must have.I am sure that you know what it is,because bomber jacket comes back to the fashion like boomerang. Even I had have one four years ago, however It wasn't good quality bomber jacket so did not survive the test of time.


Największą popularnością cieszą się klasyczne bomber najlepiej w kolorze ciemnej militarnej zieleni. Fanom modowego szaleństwa polecam zainspirować się pokazem mody męskiej domu mody Louis Vuitton na sezon wiosna/lato 2016 i wybrać satynową bomber z naszytymi wzorami. Wybierając taki wariant bomber jacket należy jednak pamiętać, aby nie przesadzić. Sama  jako zwolenniczka nieśmiertelnej klasyki mam zamiar kupić bomber w kolorze militarnej zieleni.

 In this season the most popular are classic bomber jackets in dark military green. Fans of risky fashion I recommend to get inspired by the Louis Vuitton menswear show for spring / summer 2016 and choose satin bomber with colorful prints, however you need to remember not to overdo it, because It isn't a easy trend.As a supporter of the immortal classics I'm going to buy a bomber in military green color.

 Louis Vuitton S/S 2016

Swoje poszukiwania rozpoczełam od second handów jednak każda znaleziona przeze mnie bomberka miała pewną wadę, pierwsza była po prostu krótsza niż  ta, którą sobie wymarzyłam, druga ( wyszperana w sekcji męskiej) była odpowiedniej długości jednak była zwyczajnie za duża i wyglądałam w niej jak ucieleśnienie "nędzy i rozpaczy". Pomimo dotychczas nieudanych poszukiwań nie poddaję się i mam zamiar poszperać podczas ferii zimowych w lumpeksach w pobliżu mojego domu rodzinnego.


My search I have started from second hand shops, although every bomber jacket which I have found had a defect, the first one was just shorter than the one I am dreaming of, the second (found in the male section) was the right length, but was simply too big and looked in it like the picture of " poverty and despair. " Despite unsuccessful search so far I do not give up and I want to visit second hand shops in my home neighborhood during my winter holiday.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.