Summer Wishlist

11:35


Podmuchy ciepłego wiatru i promienie słoneczne skłoniły mnie do refleksji nad rzeczami, o które chciałabym uzupełnić swoją garderobę w tym sezonie.  Mam głęboką nadzieję, że stworzenie tego typu listy uchroni mnie przed nieprzemyślanymi zakupami w przypływie chwili. Nietrudno zauważyć, iż w ostatnim czasie do gustu przypadły mi paski oraz piżamowe marynarki. Jako punkt honoru postawiłam sobie zakup jednoczęściowego stroju kąpielowego o klasycznym kroju. Co wyjdzie z moich ambitnych planów, jeszcze nie wiem. 


Warm wind and sunlight led me to consider some supplements in wardrobe in  this season. I sincerely hope that the creation of a list will protect me from ill-shopping in a moment of time. It is not difficult to see, that recently I am in love with strips and pijama jackets. As a point of honor I set myself the purchase of a one-piece swimsuit with a classic cut. What will come out from my ambitions plan, I do not know.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.